Reflection

7 kommentarer:

Charlotte - FO² sa...

Utrolig tøft bilde her og innmari kuuul header du har skaffet deg :) Tror jeg må skaffe meg en ny jeg også... :)

Anonym sa...

stilig:)
likte også headeren og den nye hvite bakgrunnen.

bm

Sagatun sa...

Du tar noen utrolig bra bilder.
Skikkelig moro og komme og se.

ingrid sa...

HEEY!NY BAKGRUNNSFARGE!!SuperBRA!! Skikkelig tøff header, med flott visdomsord som traff meg midt i Hjertet!!Og self: kult bilde av harleyen!! :) Dette ble bra asså Tanja!! :) ps:gleder meg til freddan!klem

Anne sa...

Stilig!! bare elsker slike refleksjonsbilder jeg, morsomt å leke seg med synes jeg, og ser refleksjoner nesten overalt i min hverdag nå.
Underlig du hvordan en blir helt hekta!!

Rune (Bildebloggen) sa...

Råstilig bilde :)

Jess1 sa...

Kjempekuul Header, den likte jeg virkelig ;o)
Og du tar så mange flotte bilder, skikkelig god innspirasjon for meg i allefall ;o)